Ekologia, rozdział II: Produkcja.
18.jpg

Poprzedni rozdział znajdziesz tutaj.

Oprócz rodzaju zwierzęcia, z którego pochodzi skóra, ogromne znaczenie dla końcowego efektu i jakości ma garbarnia, która ten surowiec przetworzyła. Ona odpowiada nie tylko za selekcję, ale i za rozmaite procesy, które decydują o końcowym wyglądzie skóry.

My używamy tylko skór pochodzących z europejskich garbarni: włoskich, francuskich i hiszpańskich, które opierają wyłącznie o surowiec pochodzący z hodowli bydła na mięso. Absolutnie wystrzegamy się skór pochodzących z nieznanych źródeł, spoza rynku europejskiego.

Wszyscy producenci, z którymi współpracujemy, są zrzeszeni w COTANCE (The Confederation of National Associations of Tanners and Dressers of the European Community) i podlegają wyśrubowanym normom Unii Europejskiej. Każda garbarnia musi mieć m.in. swój własny system oczyszczania wody (który pozwala na recykling aż do 85% używanej wody), dzięki czemu odpady z procesu garbowania nie zatruwają wód gruntowych i są bezpiecznie dla środowiska.

Poza użytymi materiałami, ważne jest wykonanie.

My w Sartolane mamy pełną kontrolę nad procesem powstawania naszych produktów. Sami wybieramy skóry, sami dobieramy do nich komponenty, sami odpowiadamy za wygląd naszych produktów.

Cała produkcja odbywa się w małym, rodzinnym zakładzie kaletniczym w Polsce.

Znalezienie odpowiedniego miejsca, które będzie w stanie spełnić nasze wymogi i utrzymać niezmiennie wysoki poziom jakości, zajęło nam sporo czasu - ale od tamtej pory mamy pewność, że wybraliśmy dobrze. W naszym zakładzie pracują prawdziwi specjaliści, którzy posiadają fachową wiedzę i są uczciwie wynagradzani za swoją pracę.

Do tej pory spędziliśmy (i wciąż regularnie spędzamy) sporo czasu na produkcji, testując nowe pomysły, poznając technologię, szukając najlepszych rozwiązań. Jesteśmy dumni z tego, jak wyglądają teraz nasze produkty, ile pracy zostało w nie włożone i jak dobrze są wykonane.

Nasze podejście bardzo różni się od podejścia tradycyjnych marek, nie tylko od strony product development.

To znajduje swoje odzwierciedlenie w naszej polityce cenowej - mówiąc w skrócie, nasze produkty są wyraźnie tańsze od tradycyjnie sprzedawanych produktów porównywalnej jakości, zwykle pochodzących od marek luksusowych.

Przede wszystkim, stawiamy na model sprzedaży direct-to-consumer. Produkty są opracowane przez nas od zera, nie pochodzą od pośredników, nie ma dodatkowej marży. Nie posiadamy sieci sklepów, nie ponosimy kosztów powierzchni handlowej. Dystrybucja odbywa się głównie poprzez nasze własne kanały online, nie jesteśmy zależni od innych.

Co najważniejsze: większość naszych toreb szyta jest po złożeniu zamówienia.

Takie rozwiązanie pozwala nam na bardziej rozsądne gospodarowanie zapasami, większą elastyczność i szersze możliwości personalizacji.

Nie prowadzimy sezonowych wyprzedaży i nie robimy czasowych promocji - dzięki temu, że oferujemy klasykę, a do tego nie zachodzi potrzeba upłynniania zalegającego towaru. Jesteśmy w stanie odpowiednio dostosować się do rzeczywistego popytu, nie produkować zbędnych rzeczy.

 

 

My w Sartolane robimy wszystko, aby produkować i sprzedawać odpowiedzialnie - dlatego wierzymy, że oprócz odpowiednich surowców, miejsca produkcji i modelu biznesowego ważna jest jeszcze obsługa posprzedażowa i każdy etap cyklu życia produktu.

O tym, jak dbamy o nasze torby i naszych klientów, przeczytacie dalej tutaj.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl